Trilogie-luk,prak a nůž

27.05.2016 16:48

Právě jsem dokompletoval a ofotil na výstavu KTŘ,která bude příští týden,svůj výstavní exponát.Je jím luk,prak a nůž,vše funkční a využiju to na soutěžích.Ta kombinace zbraní se mi zrála v mysli už dávno a tak jsem se do toho pustil ještě v zimě a docela to dalo fušku,hodně jsem využil malé frézky, střední díl luku,ten vyřezávaný,je bříza a ranena jsou ze starých běžek, prak je z polínka buku,které mělo jít do kotle a střenka nože je ořech a kombinace zbytků dýhy,co dům dal.To vše zatřené hydrovoskem.Toulec jsem si navrhl sám a realizoval s pomocí sedláře,bez něj by těch dílů z kůže,nebylo.Myslím si,že se celý komplet povedl.Snad se nemusím stydět.Tak nakoukněte.Profa

Trochu jsem se opozdil,to vinou nemoci,přeji všem kamarádům a přátelům a známým,příjemné prožití nejen Nového roku,ale i pohodu po celý rok,který jistě nebude jednoduchý a tak přeji klidnou a svěží mysl.Věřím,že se potkáme na různých akcích a prožijeme společně mnoho hezkého.Moc se těším.Profa

 

 

 

 

 

 

 

 

https://jvpprofa.rajce.idnes.cz/

Kontakt

vts- stribrni.webnode.cz tel.723808836 profajvp@centrum.cz