ROZLOUČENÍ S ROKEM

31.12.2014 12:23

      Ahoj kamarádi a přátelé,

chtěl jsem napsat,že to tu tak nějak zanedbávám.Není to pravda,Je to tak,že jsem to zde téměř opustil.Těch důvodů je celkem mnoho,zdravotní,není čas,duplicita s Rajčetem a také omezené a složité vkládání a vlastní úprava těchto stránek.Dokonce jsem zvažoval, ale nechci zklamat ty, kteří se sem naučili chodit,že tyto stránky ukončím,tak mě to nedalo a stále uvažuji jak a co s nimi dál.Jako dobrá varianta se mě jeví velký, přehledný odkaz na Rajče,těch fotek i s legendou tam mohu umistit vic a bez omezení a zde si ponechám prostor spíš pro foto spojené s řezbařinou a s děním okolo,to bude víc stabilní a nebude docházet tak k té velké obněně. Všem Vám moc děkuji za to,že sem chodíte a tím vlastně projevujete zájem o dění okolo nás a do Nového roku Vám přeji jen to nej.Profa

 

Trochu jsem se opozdil,to vinou nemoci,přeji všem kamarádům a přátelům a známým,příjemné prožití nejen Nového roku,ale i pohodu po celý rok,který jistě nebude jednoduchý a tak přeji klidnou a svěží mysl.Věřím,že se potkáme na různých akcích a prožijeme společně mnoho hezkého.Moc se těším.Profa

 

 

 

 

 

 

 

 

https://jvpprofa.rajce.idnes.cz/

Kontakt

vts- stribrni.webnode.cz tel.723808836 profajvp@centrum.cz