KTŘ-44.r výstava

09.06.2014 17:06

Na výstavu ve Starých hutích,kterou spolupořádala s klubem TO.Černá řeka v čele šerifem Bufim ve skautském centru,jsem se dlouho těšil a vezl jsem na ni kolíbku,kterou mi kamarádi tam pomohli smontovat a po výstavě opět složit do auta.Jel jsem už ve čvrtek,abychom s kamarády mohli navštívit v pátek Velehrad,známé to poutní místo a také známou zahradu v zámku v Buchlovicích.Foto z tohoto povedeného výletu zařadím do samostatného alba.V sobotu na hrad Buchlov na plánovaný pěší výlet jsem nešel a zůstal jsem raději v kempu,po dlouhé noci, chvilku lenošil na slunci a hlavně poznával nové a nové tváře z klubu i mimo něj  že jich je. Sobotní odpoledne už bylo s programem,vlastní zahájení a výstava, seminář s přednáškou na téma indiánské totemy,klubové věci,soutěž a samozřejmě tradiční výroční oheň,vyhlášení vítězů,camrátka .A hlavně,vyhlášení cen řezbářské výstavy.Kolébka se líbila i přesto,že není v trempském nebo country duchu, spíš by se hodila ta předchozí,renovaná,s námětem slunečnic. To ale už není k řešení a na pořadu.Něděle již tradičně odjezdová.Těch pár dní bylo hodně poučných,řezbáři jsou kamarádi a sdílní a i jsem obdržel pozvání na řezbářské setkání.Takže krásný,povedený víkend. Všem, kteří se o to zasloužili patří nejen můj dík.

Trochu jsem se opozdil,to vinou nemoci,přeji všem kamarádům a přátelům a známým,příjemné prožití nejen Nového roku,ale i pohodu po celý rok,který jistě nebude jednoduchý a tak přeji klidnou a svěží mysl.Věřím,že se potkáme na různých akcích a prožijeme společně mnoho hezkého.Moc se těším.Profa

 

 

 

 

 

 

 

 

https://jvpprofa.rajce.idnes.cz/

Kontakt

vts- stribrni.webnode.cz tel.723808836 profajvp@centrum.cz